top of page

Kennismaken?

Wat mij betreft is een van de leukste aspecten van ondernemen het ontmoeten van nieuwe mensen. Je weet nooit waar het toe kan leiden! 

 

Benieuwd waar ons gesprek toe kan leiden? Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Steengoede online marketing toegankelijk maken voor het MKB

Zo worden uitdagingen overwonnen

De uitdagingen die ondernemers ervaren op het gebied van (online) marketing zijn herkenbaar. Belangrijker: ze zijn goed oplosbaar.

Het oplossen begint altijd eerst bij het begrijpen en analyseren van de huidige situatie, bepalen van de gewenste situatie en het vaststellen wat ervoor nodig is deze te bereiken. 

Vervolgens dienen de juiste expertises en competenties te worden ingezet. Dit alles natuurlijk voor een investering die in verhouding staat tot het gewenste resultaat. Meer over de manier hoe we dit aanpakken leest u hier.

KENNIS & KUNDE

#1

#2

(NIEUWE) KLANTEN BEREIKEN

#3

TIJD VINDEN

MKB laat kansen liggen door gebrek aan kennis

Volgens de MKB Online Monitor 2017 uitgevoerd in opdracht van MKB Nederland is de inzet van online marketing bij veel bedrijven in het MKB passief en ad hoc. Hierdoor laten veel bedrijven kansen liggen. Ondernemers ervaren een aantal uitdagingen die onderliggend zijn aan dit gedrag. 

Top 3 uitdagingen

Te weinig kennis. Ben geen digibeet, maar om dat professioneel in te vullen heb ik te weinig kennis.

De juiste insteek vinden waar klanten mee aan te spreken zijn.

Kennis om zelf de aanpassingen te doen, maar vooral tijd om aanpassingen te doen.

Ondernemers over de online marketing uitdagingen die ze ervaren. Herkent u dit?

Anker 1
Anker 2

Het verschil maken is leuk!

Een vraag die me veel gesteld wordt is: waarom richt je je op het MKB? Het antwoord hierop is simpel: omdat het leuk is! Leuk, omdat er veel kansen liggen om het verschil te maken. En leuk, vanwege de mensen die hun ziel en zaligheid leggen in hun bedrijf. Hoe mooi is het als je kan helpen een bedrijf het nog beter te laten doen. Of als het moeilijk gaat, te helpen de weg omhoog weer in te slaan. 

Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van marketing, communicatie en management bij o.a T-Mobile, Tele2 en G2G Online doe ik met Edit Marketing wat ik heel erg leuk vind en waar ik goed in ben:

impactvolle marketing bedenken en uitvoeren om zo structureel succes te creëren. In het bijzonder voor bedrijven en mensen waar ik een goede klik mee heb!

Voor veel bedrijven in het MKB is het lastig om te professionaliseren op het vlak van (online) marketing. Niet zo gek, want het speelveld wordt steeds groter en complexer. Bedrijven in het MKB hebben vaak niet de omvang en de middelen om alle benodigde expertise in huis te halen. Of het netwerk om de benodigde kennis en expertise in te schakelen als het nodig is.

 

Edit Marketing is opgericht om specialistische kennis en kunde op het gebied van (online) marketing binnen handbereik van MKB te brengen. Dit doen we door voor uw bedrijf overzicht te creëren welke activiteiten relevant zijn, deze uit te voeren of te ondersteunen bij de uitvoering. Het doel: zorgen voor structureel succes.

Opgericht om specialistische marketing expertise binnen handbereik van MKB te brengen

b2b & b2c

online & offline

+20 jaar ervaring

bottom of page